+31 6 453 227 87 liesbeth@liesbethgroot.nl

Trainingsacteur

Trainingsacteur

Wat doet een trainingsacteur?

Een trainingsacteur simuleert een persoon met wie een gesprek gevoerd wordt.

Een trainingsacteur geeft gedrag terug als reactie op een actie van de cursist;
er worden geen teksten uit het hoofd geleerd.

Een trainingsacteur kan even stopgezet worden, of een tandje pittiger of soepeler worden.

Een trainingsacteur geeft tijdens de simulatie indien nodig hints om dichter bij
het leerdoel te komen.

Een trainingsacteur is ondersteunend en faciliterend.

Een trainingsacteur geeft vanuit haar of zijn rol betrokken feedback over de oefening.

Ik acteer in diverse gesprekken zoals:
sollicitatiegesprekken;
ziekteverzuim gesprekken;
assessments;
agressietraining;
training in sociale weerbaarheid;
verkooptraining;
telefoontraining;
Mediation;
gesprekken voor de SCHIP Expert training;
toetsen voor studenten aan de Sociale Academie Utrecht, opleiding Psychosociale Therapie.

Mijn specifieke pluspunten zijn:
Snel inleven in een (gecompliceerd) karakter;
Veel ervaring met diverse soorten gesprekstechnieken;
Analytisch vermogen;
Contact maken;
Luisteren;
Acteren op hbo/universitair niveau;
Humor.

Opdrachtgevers

Adviesbureau Lammerts van Bueren        (Assesments)
Albert Heijn                                              (trainer klantvriendelijkheid);
Atlant Zorggroep                                      (coachingsgesprekken);
Backstage Business                                   (omgaan met ouders bij kinderopvang) ;
BCR Qualibre                                             (beoordelings-assessments);
Foodstep                                                   (functioneringsgesprekken en ziekteverzuim gesprekken voor diverse bedrijven in de Hospitality sector, zoals DeliXL, Compass Group);
Hafkamp Deurwaarders                            (grensoverschrijdend gedrag)
Hogeschool Utrecht Mediation                  (Mediation);
KLM                                                           (sollicitatiegesprekken);
Start People                                              (acquisitiegesprekken);
Steijbers                                                    (coachingsgesprekken voor managers in de zorg, grensoverschrijdend gedrag voor deurwaarders);
Stichting Amsterdamse Vriendendiensten  (sociale weerbaarheid);
Stichting de Regenboog                             (trainingen voor vrijwilligers: omgaan met agressie en grensoverschrijdend gedrag);
Vrijwilligersacademie Amsterdam             (omgaan met agressie en omgaan met mensen met een psychische achtergrond)
Tineke Rodenburg en Leoniek van der Maarel van SCHIP (methodiek voor professionals in rouwverwerking, mediation, en psychotherapie, simulaties als vrouw van een stel in vechtscheiding)
Sociale Academie Utrecht (simulaties als cliënt van een aankomend Psychosociaal Therapeut).

 

“Dag Marion, die emoties, waar haal je dat vandaan? “

“Mooi mens, levensecht spel, ontroerend goed!”

“…fantastisch zoals jij er bent, zo echt, zo mooi, zo leerzaam!”

‘Lieve ‘Marion’, zo echt en recht uit de praktijk ben jij je rol aan het invullen!”

“Enorm bedankt voor jouw rol als cliënt. Je feedback was erg waardevol. “

NB: mijn personage heette Marion bij deze training.

Name Goes Here

Je titel komt hier

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Je titel komt hier

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.